Return to BahaiPrayers.net
Facebook
T’alabo, oh Déu meu, per haver-me despertat del meu somni, per haver-me exposat a la llum després de la meva desaparició i per haver-me tret de la meva letargia. He despertat aquest matí amb el rostre tombat cap els resplendors del sol de la Teva Revelació, per mitjà del qual s’han il·luminat els cels del Teu poder i majestat, reconeixent els Teus signes, creient en el Teu Llibre i aferrant-me al Teu cordó.
T’imploro per la potència de la Teva voluntat i el poder irresistible del Teu amor, que es troba en el cor dels Teus estimats, i el millor instrument per la revelació dels signes de la Teva gràcia i amorosa bondat.
Ordena per mi, oh Senyor meu, per mitjà de la Teva exaltada ploma, el bé d’aquest món i del proper. Testimonio que al Teu poder estan les regnes de totes les coses. Tu les canvies com Et plau. No hi ha Déu tret de Tu, el Fort el Fidel
Tu ets Aquell qui transforma, mitjançant el Teu mandat, la humiliació en glòria la debilitat en fortalesa, la impotència en poder, el temor en calma, el dubte en certesa. No hi ha Déu sinó Tu, el Poderós, el Benèfic.
Tu no decepcions a ningú que T’hagi cercat, ni allunyis a qui T’hagi desitjat. Ordena per mi el què sigui propi del cel de la Teva munificència. Tu ets veritablement l’Omnipotent, el Més Poderós.
- Bahá'u'lláh